popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Wednesday, August 1, 2018

ISPOVEST:PALA JE U NESVEST KAD JE VIDELA…







Jednog dana sam je sreo moju najdrazu pjevacicu s koju sam imao intimni odnosa biloo je to ljepo kad smo se vidjeli tad ni je me znala ko sam i sta sam od dakle sam ja sam joj ispricao sve o tome i koji sam i sta zelim ona je rekla da ne voli da ima decka ja sam i rekao da mi je najdraza pjevacica i da volim samo nju ako bih htela da budes samnom nije se protivela jel vec sam bio iskren i pravi decak koji zna da voli i zna ljepo da zavedi najbolja cura i, smo krenuli ona je htela da odemo u hotelu bili smo na gorni sprat gde u sobi smo legali na krevetu da vam kazem svima bilo je najstrasnije kad sam skidao gacama ona je pala u nesvesti kad je vidjela koliko je veliki moj ku*ac
spala od sve probudila se i frlila me u krevetu da je htela malo da popusi i posle toga da smo krenuli na se*s , odnose i tako dalje njena ribica
je bila toliko vlaznija da sam hteo celog dana da je lizem i ne prestati od toga al sam hteo i malo da je poje*em jel mi je toliko bilo napaleno i uzbudjenje do maksimalnog bio sam prenapaljen a ona je bila toliko vrela da sam hteo izgoreti s njom i jeb*ao sam je toliko jace da me je jace osjetila i kad mi je doslo da svrs*m ni sam mogao da izdrzim i stenjao sam na veliki glas da svi su culi da u hotelu ima se*s akcija i kad smo izlazili na vratu od hotela svi su gledali u nama a ja ni sam obrnuonicega paznja kao da nista se nije desilo .

0 comments:

Post a Comment