popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Wednesday, August 1, 2018

ISPOVIJEST: GUBLJENJE NEVINOST SA DRUGOM..


ISPOVIJEST: GUBLJENJE NEVINOST SA DRUGOM..


Bilo mi je 14 godina i mala sam jednog druga koji mi se svidjao, na kraju smo se uspjeli i “vezi” iako je sve bilo kao djecija igra.Raskinuli smo nakon godinu dana, ali znam da mu se jos svidjam. Prije nekoliko mjeseci mi je to i priznao i rekao da zeli da izgubimo nevinost zajedno, kada budemo imali 18 godina. U sali sam pristala. Znam da sam mu obecala, ali ne zelim da to uradim sa njim iako mi se jos svida, i nadam se da ce to zaboraviti. On je brat moje najbolje frendice i ona pokusava da nas opet spoji. Zivi jako blizu meni i vidjamo se skoro svaki dan. Imate neki savjet kako da ga odbijem?

0 comments:

Post a Comment