popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Thursday, August 16, 2018

SLOBA IMA VANBRAČNO DIJETE: Viđali su se tajno mjesecima, moja kćerka mu je rodila bebu u aprilu!


Tokom boravka u rijalitiju Slobodanu Radanoviću pripisivane su brojne afere, kako sa ženama tako i sa muškarcima. Dok se on u jednom trenutku maltene svakodnevno kleo tadašnjoj supruzi Kiji Kockar da je nije prevario sve do ulaska u Bijelu kuću, kada je pao na šarm mlade blogerke Lune Đogani, najnovija koja mu je "pala na leđa" znatno je ozbiljnija, kako mu je navodno donijela i potomstvo.



"Javila mi se žena iz Novog Sada sa informacijom da je njena kćerka u aprilu rodila Slobino dijete", otkrio je za Star Milan Milošević, bivši pjevačev cimer iz "Zadruge", pa nastavio: "Kako je tada tvrdila, Sloba se sa njenom kćerkom viđao tajno dva mjeseca, početkom prošlog ljeta i da je ona ostala u drugom stanju o čemu ga po saznanju nije obavijestila. U aprilu ove godine je navodno dobila sina i dala mu je ime po Slobinom ocu Dušanu", rekao je Milan Milošević i dodao:
"Ja sam gospođu zamolio da mi pošalje dokaze za takve ozbiljne tvrdnje, međutim, ona je jednostavno rekla da ne smije da uradi to zbog kćerke koja ne želi da ispadne da preko djeteta želi popularnost i publicitet. Ko zna, možda je stvarno to istina, a možda i glupost", zaključio je on.
Inače, kada mu je rekao u lice da je lud za Lunom, umalo, kako kaže, nije dobio batine.
"Sloba je mene htio da bije kada sam mu u oči rekao da je lud za Lunom na početku 'Zadruge' da bi kroz nekoliko dana javno ustao i rekao da je voli", izjavio je on, koji je takođe jedan od brojnih ljudi koji sumnjaju u Radanovićevu heteros*ksualnost.
"Upravo iz jednog razloga", objašnjava on: "a to je da je ulazio u konverzaciju sa ljudima homos*ksualnog opredjeljenja pritom znajući da su oni skloni istom polu, te na taj način im je, ukoliko nije bis*ksualac, davao lažnu nadu, što ga slobodno mogu reći karakteriše kao latentnog pripadnika iste s*ksualne orijentacije kao i ti ljudi", kaže on, ističući da je i njemu samom sve to jako čudno izgleda.

(Star)

0 comments:

Post a Comment