popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Wednesday, August 1, 2018

ISPOVIJEST: POSLALA SAM DEČKU RAZNE SVOJE SLIKE U KOJIMA SAM BILA GOLA…


ISPOVIJEST: POSLALA SAM DEČKU RAZNE SVOJE SLIKE U KOJIMA SAM BILA GOLA…


Poslala sam dečku razne svoje slike u kojima sam bila gola i gde sam se dodirivala. I moja najbolje drugarica pohvatala se sa njim i on “frajer” pokazao joj sve moje slike. Posvadjala sam se sa njom a sa njim ne smem da raskinem iz razloga da će nekom pokazati.
komicnistatusi.rs
Bonus vic:
Umro Pirocancu otac i on otishao da kupi urnu i pita prodavca : – Poshto Vam je ova urna ? – 100 eura. – Imate li neku jeftiniju ? – Imam, evo ova je 50 eura . – A poshto je ona tamo na kraju ? – To je tegla od krastavaca. Dacu Vam je za dzabe. – Uzecu je- odgovori Pirocanac – Jer tatko je ionako voleo da gleda kroz prozor !

0 comments:

Post a Comment