popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Thursday, July 19, 2018

BIĆE POMIRENJA? Kija tvrdi: Sloba više NE SLUŠA RODITELJE!



Pobjednica rijalitija "Zadruga" Kristina Kockar i njen još uvijek zakoniti suprug Slobodan Radanović potpisali su i predali papire za razvod braka, a stjuardesa je sada otkrila da je pjevač prestao da sluša savjete svoje majke Draginje Radanović.




Kija smatra da je Radanović, zahvaljujući njenim savjetima, konačno odlučio da stane na svoje noge i sam u dogovoru s njom donese odluku o stavljanju tačke na svoj brak jer ga je savjetovala da sugestije svojih roditelja ostavi po strani.
- Dugo sam pričala sa Slobodanom i ljudski sam ga posavjetovala da prestane da sluša savjete svoje majke jer mislim da je tako najbolje. Svi su upoznati s tim da je on insistirao na tome da ipak o svemu još malo razmislimo i da se ne razvodimo, međutim, ta odluka bila je definitivna sa moje strane.
- Svi smo svjedoci da sam ja na njega skoro devet mjeseci vršila pritisak i prozivala ga zbog toga što ne donosi odluke sam, nego sluša roditelje i mislim da je to tek sada urodilo plodom. Počeo je konačno da razmišlja svojom glavom i to je dobro za njega u svakom smislu.
Jelena Krunić te svuda proziva govoreći da si malo poletjela otkad se rijaliti završio. Kako to komentarišeš?
- Ne bih to komentarisala iako sam upoznata sa tim. Previše sam zauzeta drugim stvarima da bih razmišljala o bilo kakvim raspravama.

(Republika.rs)

0 comments:

Post a Comment