popppp

BTemplates.com

Featured Posts

Popular Posts

Beauty

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Lajkujte nas i pratite

Total Pageviews

Culture

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Business

Breaking News

Advertising

Popular Posts

Popularni postovi

Friday, July 27, 2018

VJERENICA VUKA MOBA U ŠOKU ZBOG NJEGOVE VEZE S KIJOM: Podržavala sam je u Zadruzi i tjerala Vuka da snimi duet s njom! Razočarana sam, planirali smo vjenčanje!



Pobednica rijaliti šoua "Zadruga" Kija Kockar i reper Vuk Mob su sve bliži. Kako prenosi nedjeljnik "Svet", njih dvoje su protekle nedjelje viđeni u jednom klubu u Šapcu, gdje je pevač nastupao. Kija je sačekala repera da odradi nastup, a potom su se, kako prenosi nedjeljnik, istim automobilom vratili za Beograd.



Ništa ovo ne bi bilo čudno da Vuk nije bio vjeren za tadašnju partnerku Biljanu Savić. Njih dvoje su bili pred brakom, zabavljali su se dvije godine i Vuk joj je prije nekoliko mjeseci kupio i vjerenički prsten, ali su na kraju, ipak raskinuli.
Vukova, sada već bivša djevojka, riješila je da progovori o situaciji u kojoj se našla:
- Iskrena da budem, ja ne znam da li su Vuk i Kija u vezi niti me interesuje. Činjenica je da smo Vuk i ja raskinuli vjeridbu prije desetak dan, a da li je sa Kijom, pa to vi dobro znate i najbolje da njega pozovete i da ga to pitate - rekla je Biljana za "Svet" i otkrila svoje mišljenje o Kiji:
- Bila mi je slatka, Vuk mi je rekao kako bilo super da je pozove da mu bude u nekom spotu. Rekla sam mu, "Zašto samo spot, kad možete da uradite i duet?". Vidjela sam da pjevuši, da nije gluha i netalentovana. Eto, sad sam i ovo dočekala. Znate kako, sve se dešava sa razlogom, ja im oboma želim svu sreću i ne želim im ništa ružno. Ne patim, nisam žena koja pati, ali da sam razočarana, i te kako jesam, svako normalan bi bio da je na mom mjestu. Vjerovala sam da će naša ljubav biti prava i da ćemo zauvijek ostati zajedno - završava Biljana.
Inače, Kiju i Vuka je čitatelj Ekskluzive uslikao zajedno na plaži u Ulcinju, dodavši kako su se ljubili i hvatali.
(Svet)

0 comments:

Post a Comment